| antonpovichenko | Дата: Среда, 12.11.2025, 17:09 | Сообщение # 1 |
 Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Репутация: 0
Статус: Offline
| Привіт усім! Стикнувся з проблемою: важко відстежувати історію спілкування з клієнтами та швидко знаходити потрібні контакти. Через це часто витрачається багато часу на пошук листів або повідомлень, а важливі деталі губляться. Чи є CRM, яка дозволяє централізовано зберігати всі контакти та історію взаємодії?
|
| |
|
|
| mariiashevchenko09 | Дата: Среда, 12.11.2025, 17:11 | Сообщение # 2 |
 Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 16
Репутация: 1
Статус: Offline
| antonpovichenko, Привіт! Для такої проблеми чудово підходить Kommo CRM - сучасна CRM-система і надійний аналог amoCRM.Kommo дозволяє зберігати всі контакти та історію комунікації в одному місці: повідомлення з месенджерів, соцмереж, e-mail і телефонія інтегровані, тож нічого не губиться. Ви можете швидко знаходити потрібну інформацію про клієнта, бачити всі попередні розмови і ефективно продовжувати взаємодію.Система легко налаштовується під бізнес-процеси, є готові шаблони та інтеграції, а також навчальні матеріали для швидкого старту команди. Детальніше про можливості Kommo CRM можна дізнатися тут: https://kommo.com.ua/
|
| |
|
|